COMMISSIES

Commissies

Alle commissies bestaan uit enthousiaste leden van de studievereniging die graag hun steentje willen bijdragen. Wil je ook lid worden van Flex? Klik dan hier en meld je aan!

Extern commissie
De extern commissie is verantwoordelijk voor het organiseren van studie gerelateerde activiteiten. Deze commissie bestaat uit enthousiaste studenten van de Academie Mens & Arbeid. Om een beter beeld te krijgen van het werkveld en je toekomst zullen er interessante activiteiten worden georganiseerd zoals gastlezingen, bedrijfsbezoeken en workshops. Daarnaast zijn er aardig wat handen aan dek nodig om de studievereniging op de kaart te zetten. Zo zijn er meerdere taken zoals het onderhouden van sponsorcontacten, zakelijke relaties onderhouden, externe marketing en promotie die niet allemaal door één persoon gedaan kunnen worden. Om die reden zal de extern commissie een team zijn dat ondersteuning bied en samen werkt met de extern commissaris en intern commissaris.

Intern commissie
De intern commissie is verantwoordelijk voor het organiseren van de NIET studie gerelateerde activiteiten. Deze commissie bestaat uit een aantal gezellige en vrolijke studenten van de Academie Mens & Arbeid. Nadat er geploeterd en gezweet is voor opdrachten die af moeten en tentamens die komen is er ook tijd voor informeel vermaak! Dit kan in de vorm van borrels en feesten, uitjes en andere activiteiten die ervoor zorgen dat jouw studietijd een onvergetelijke ervaring wordt.

Kas commissie
Deze commissie bestaat uit studenten die de penningmeester controleren en hem helpen waar nodig.

Studiereis taakgroep
Met zijn allen op reis, dat zou toch een gave ervaring zijn. De studiereis taakgroep bestaat uit een aantal studenten die samen met de intern commissaris verantwoordelijk zijn voor het organiseren van een onvergetelijke studiereis. De studiereis bestaat uit zowel studiegerelateerde als niet studie gerelateerde activiteiten en beloofd hartstikke gezellig te worden. Het vinden van een perfecte locatie, een slaapplaats, vervoer er naartoe en leuke en interessante activiteiten zijn belangrijke aspecten die voor een reis geregeld moeten worden. Onze studiereis taakgroep zal hier samen over brainstormen en dit uitwerken.

Commissielid worden?
Ben je enthousiast geworden en wil je je opgeven, dat kan! Het enige wat je hoeft te doen is een mailtje te sturen met je naam, e-mailadres en telefoonnummer naar info@svflex.nl met als titel ‘Inschrijving commissie’. Een motivatie is niet verplicht, maar voel je je geroepen dit wel te doen, graag! Hopelijk tot snel!