COMMISSIES

Commissies

Ook als je geen commissie lid bent, ben je welkom bij al onze activiteiten. Neem gerust een kijkje in onze agenda wanneer de eerstvolgende activiteit is. Wil je ook lid worden van Flex? Klik dan hier en meld je aan!

Wat doet de activiteiten commissie?

De activiteiten commissie is verantwoordelijk voor het organisatie van de activiteiten van studievereniging Flex. Deze commissie bestaat uit enthousiaste studenten van de Academie Mens & Arbeid. De activiteiten bestaan uit zowel studie gerelateerde evenementen, als niet studie gerelateerde evenementen. Zo zullen er interessante en gezellige activiteiten worden georganiseerd zoals gastlezingen, borrels, bedrijfsbezoeken, feesten, workshops en uitjes. Daarnaast zijn er aardig wat handen aan dek nodig om de studievereniging op de kaart te zetten. Zo zijn er meerdere taken zoals het onderhouden van sponsorcontacten, zakelijke relaties onderhouden, externe marketing en promotie die niet allemaal door één persoon gedaan kunnen worden. Om die reden zal de activiteiten commissie een team zijn dat samen werkt met de promo commissie. Al deze activiteiten zullen ervoor zorgen dat jouw studietijd een onvergetelijke ervaring wordt.

Activiteiten commissie bestaat uit:

Voorzitter: Romy Loing
Biene Hovingh
Daniek Oosterhuis
Lisa van de Kraats
Mevlüthan Güzel
Alihan Ibis
Dilara Yilmaz
Jurmen de Wit

Wat doet de promo commissie?

De promo commissie is verantwoordelijk voor de marketing en promotie van al de activiteiten van studievereniging Flex. Deze commissie bestaat uit enthousiaste studenten van de Academie Mens & Arbeid. Deze promotie en marketing bestaat uit het schrijven van pakkende en interessante teksten om de evenementen te omschrijven, posters maken en deze ophangen en de social media pagina’s up-to-date houden.

Promo commissie bestaat uit:

Dilara Yilmaz
Linthe Jansen
Renée Bron

Wat doet de introductie commissie?

De introductie commissie bestaat uit enthousiaste studenten van de Academie Mens & Arbeid. Deze studenten zijn verantwoordelijk voor het organiseren en verzorgen van de introductie dagen voor de nieuwe eerstejaars HRM studenten.

Introductie commissie bestaat uit:

Voorzitter: Amber Jie-A-Sang
Olivia Nunez Y Lobato
Bianca Magendans

Wat doet de kas commissie?

De kas commissie (KasCo) bestaat uit studenten die de penningmeester controleren en hem helpen waar nodig. Zij controleren onder andere het financieel jaarverslag.

Kas commissie bestaat uit:

Stefan Niezink
Jens Peppelman
Amber Jie-A-Sang

Commissielid worden?

Alle commissies bestaan uit enthousiaste leden die graag hun steentje willen bijdragen. Ben je enthousiast geworden en wil een actief lid worden? Laat het ons dan weten! Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe commissieleden. Het enige wat je hoeft te doen is een mailtje sturen met je naam, telefoonnummer en de naam van de commissie naar info@svflex.nl met als onderwerp ‘Inschrijving commissie’. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.