COMMISSIES

Commissies

Ook als je geen commissie lid bent, ben je welkom bij al onze activiteiten. Neem gerust een kijkje in onze agenda wanneer de eerstvolgende activiteit is. Wil je ook lid worden van Flex? Klik dan hier en meld je aan!

Wat doet de extern commissie?

De extern commissie is verantwoordelijk voor het organiseren van studie gerelateerde activiteiten. Deze commissie bestaat uit enthousiaste studenten van de Academie Mens & Arbeid. Om een beter beeld te krijgen van het werkveld en je toekomst zullen er interessante activiteiten worden georganiseerd zoals gastlezingen, bedrijfsbezoeken en workshops. Daarnaast zijn er aardig wat handen aan dek nodig om de studievereniging op de kaart te zetten. Zo zijn er meerdere taken zoals het onderhouden van sponsorcontacten, zakelijke relaties onderhouden, externe marketing en promotie die niet allemaal door één persoon gedaan kunnen worden. Om die reden zal de extern commissie een team zijn dat ondersteuning bied en samen werkt met de extern commissaris en intern commissaris.

Extern commissie bestaat uit:

Denise Nijhuis
Roald van den Bosch

Wat doet de intern commissie?

De intern commissie is verantwoordelijk voor het organiseren van de NIET studie gerelateerde activiteiten. Deze commissie bestaat uit een aantal gezellige en vrolijke studenten van de Academie Mens & Arbeid. Nadat er geploeterd en gezweet is voor opdrachten die af moeten en tentamens die komen is er ook tijd voor informeel vermaak! Dit kan in de vorm van borrels en feesten, uitjes en andere activiteiten die ervoor zorgen dat jouw studietijd een onvergetelijke ervaring wordt.

Intern commissie bestaat uit:

Iris Reinders
Linthe Jansen

Wat doet de studiereis commissie?

Met zijn allen op reis, dat zou toch een gave ervaring zijn. De studiereis commissie bestaat uit een aantal studenten verantwoordelijk zijn voor het organiseren van een onvergetelijke studiereis. De studiereis bestaat uit zowel studiegerelateerde als niet studie gerelateerde activiteiten en beloofd hartstikke gezellig te worden. Het vinden van een perfecte locatie, een slaapplaats, vervoer er naartoe en leuke en interessante activiteiten zijn belangrijke aspecten die voor een reis geregeld moeten worden. Onze studiereis commissie zal hier samen over brainstormen en dit uitwerken.

Studiereis commissie bestaat uit:

Iris Reinders
Denise Nijhuis
Koen Dierssen
Dilara Yilmaz

Wat doet de kas commissie?

De kas commissie (KasCo) bestaat uit studenten die de penningmeester controleren en hem helpen waar nodig. Zij controleren onder andere het financieel jaarverslag.

Kas commissie bestaat uit:

Dominique Jamin
Roald van den Bosch

Commissielid worden?

Alle commissies bestaan uit enthousiaste leden die graag hun steentje willen bijdragen. Ben je enthousiast geworden en wil een actief lid worden? Laat het ons dan weten! Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe commissieleden. Het enige wat je hoeft te doen is een mailtje sturen met je naam, telefoonnummer en de naam van de commissie naar info@svflex.nl met als onderwerp ‘Inschrijving commissie’. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.