PARTNERS&SPONSOREN

Partners & sponsoren

Natuurlijk kan Flex dit niet allemaal alleen. Om die reden werken wij samen met verschillende bedrijven en organisaties die ervoor zorgen dat wij jullie als leden het de beste deals en kortingen kunnen bieden!

Bent u ook benieuwd wat Flex voor u kan doen en andersom? Neem dan gerust contact op met info@svflex.nl.

Studievereniging Flex werkt samen met:

De Bisschop

Studievereniging Flex organiseert iedere eerste donderdag van de maand een gezellige borrel of een leuk (thema)feest! Dit doen wij altijd bij De Bisschop in Deventer. Als lid kun je profiteren van leuke acties en korting op drankjes. Zien wij jou binnenkort ook in De Bisschop?

Studystore

Wij werken samen met Studystore! Via Studystore kun je met 5% korting studieboeken halen. Ook kun je hier aan het einde van het jaar jouw studieboeken weer verkopen. Ben jij op zoek naar een mooie deal? Koop dan jouw boeken via Studystore. Daarnaast kun jij je dan meteen via Studystore aanmelden als lid van Studievereniging Flex en krijg je €5,- korting op je lidmaatschap! Ideale deal toch?

Saxion

Als studievereniging van Hogeschool Saxion Deventer zijn wij uiteraard verbonden met elkaar. Studievereniging Flex is opgezet door gemotiveerde Saxion-studenten van de Academie Mens en Arbeid (AMA). In samenwerking met de AMA organiseren wij leerzame studiegerelateerde evenementen.