FLEXREIS

Flexreis ’19

Wil je graag mee op reis naar Brussel van 31 mei tot en met 2 juni? Meld je dan aan via het onderstaande inschrijfformulier! Inschrijven kan vanaf 8 april tot en met 29 april. Verder geldt: er zijn maar een beperkt aantal plekken, dus VOL=VOL! Wees er op tijd bij 🙂

Voor de regels van de Flexreis, klik hier.
Voor het toestemmingsformulier voor minderjarigen, klik hier.

• Wie is jouw in case of emergency (ICE) contactpersoon?
  • Via welk telefoonnummer kunnen wij jouw ICE contactpersoon bereiken in geval van nood of een ongeval?
  • Wat is je ICE contactpersoon van jou? (Bijv. moeder/vader/partner)
  • Wij gaan ons best doen om zoveel mogelijk rekening te houden met ieders wensen. Zorg er wel voor dat de ander ook jouw naam invult! Let op: je mag maar één naam invullen. Bij meer namen houden wij rekening met de eerste naam.
  • Het is een vrijwillige keuze om mee te gaan. Let op: het aanmelden zorgt niet voor extra kosten, het afmelden echter ook niet voor minder kosten. Dit is alleen voor 18+. Ben je geen 18, dan kan je helaas niet mee en vragen wij jou 'nee' in te vullen.
  • Bijvoorbeeld: vegetarisch, allergie, etc.
  • De regels zijn boven het inschrijfformulier te vinden.
  • Het toestemmingsformulier is te vinden bovenaan het inschrijfformulier. Let op: Dit is verplicht voor minderjarigen. Zonder dit formulier is jouw inschrijving niet compleet. Ben jij 18 jaar of ouder vragen we je alsnog bij dit punt een vinkje te zetten. We verwachten echter geen formulier van je.